Mmm idag har det varit en helt fantastisk dag!!

Hejhå!!! Helgen har passerat och en massa med den! Lördagen började bra med stallet och lunch med Hanna axel jossan på lilla b, sen blev det vin hos M med grabbarna grus å jossan driver,vi hann på retrovent å sen hottan å där spårade det nånstans? För på väg hem skulle nån ut å lufta sig eller nått säger vi..hmz..aja men min mobil övergav mig då iaf..vi va å leta igår innan vi sku bakisäta på fra utan resultat sen så blev de ju kallt nanting men idag for vi å kolla igen och hittade den!!!! Wooho lite frusen å snöig men hel å fungerande!! Kände stoooor ångest å ha tappat en 3månader gammal iPhone 4s må ja säga..med lite över 3000 bilder som jag inte lagt in på datorn!!! Kan lova de är kvällens göra!! Tack tack nån högre makt som ville mig väl och låta mig hitta mobilen:) jätteöverlycklig!!! nää nu ska ja softa lite å duscha för ha vari å tagi in Adam i stallet å vattnat de andra å rengjort Wilmas sår! Helt galet vad fint det mesta ja läkt å ullen ha börja växa ut också under jackan hon få ha på sig;)


Sen för övrigt känner jag djup sorg för Malå och lördagens händelse! Snön faller så vit och oskyldig och lägger sig som ett täcke över spåren från bilen,fotspår,paniken,smärta och sorg..allt är tyst och lugnt nu men något i malå fattas..en ung pojkes liv,och flera skadade..Så fruktansvärt tragiskt för alla inblandade. Dubbel suck hur fort livet kan vända så ta vara på varje sekund och umgås så mycket ni kan med nära och kära för man vet aldrig när det är den sista gång ni ses! Och du vet aldrig hur det är att vara stark förrän det är det enda alternativ du har



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0