Hej!

Idag äre dimmigt å gult ute, en äkta höstmorgon såkallad! Veckan har rullat på fint...mått i överlag rätt bra, men imorse då jag vakna kändes det som det skulle kunna bli en klen dag från mitt håll...Allt snurrade, Men nu känns det lite bättre då jag fått i mig nå fika!
 
Jag bubblar av glädje som så många kan ge,istället för bara ta. Är som finast då man kan både ge och få!
Veckan har mestadels bestått av film och fika kvällstid och kommit på den galna ideen om en utlandstripp i jan/feb typ, blir det av så bli vi en lite tomtearme på typ 7-8 stycken..haha..få väl se hur det går om vi lyckas boka nått, sen så har ja väl även hunnit med lite motion..måste ta tag i det ordentligt! En resa till Umeå lassa ä på g..men inget man längt till..Men efter det kanske jag få ordning på ett å annat!
 
.Swedish house mafia-Don't you worry child.
 
Nu äre snart helg..Det är bra det ♥
 
Pyss/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0