Bakom mina solglasögon,kan ja va mig själv..!

Mums! Kalas lördag är här!! Å grattis finaste finaste frugan Lina på födelsedan!! Osch va ett år rusa fort! Tyck he va bara nyss de va kalas i bratten! Jaa igår skytte ja runt på Adam som älskade vädret och likaså jag! Film mys hela kvällen sen då ja komme åt stan och idag blev de Umeå me grabbarna grus! Hitta ett par nya broilers till min "samling" öhum..ä de ä roligt ja älskar dom små bågarna ;) även ett par byxen från Rut m.f fick de bli med hem! Åt gott å gav en riktigt kanonstart på lördagen:) kvällen ä halvoförutspådd så den som lever få se!

Hoppas ni haft en lika fin dag i solen!
Pyss å sköt om er// E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0