Mjölk och salt

Har fått ett sjukligt begär efter å halsa mjölk? En obromsande törst efter mjölk som gör så ja vill helst sluka ett halvt paket! Ja vilken fin diet de sku va om man behövde bara mjölk, sen vare extremt gott med palt idag.. Fick bara salta på den lite! För salt ä också en nära vän till mig!:) alla ä vi olika å tycker olika ! Som tex de ha väl tagit 100 år för ja å lära mig dricka kaffe .. Nu gör ja ju de men de ska va mjölk å socker i! ;D härlig dag idag då man älskar livet. Men dock tyck ja en del kan sköta sitt eget liv istället för sköta andras? Va äre för vits om de bara är en stjälpande skötning. men människan är det värsta bland alla varelser för vi håller inte ihop då det behövs,håller andras familjer hårdare än sina egna,sviker och talar emot sig själv. Tragiskt öde jag tror människosläktet har att vänta.. Nä nog om man ha ju sina fluffisar som håller hårt och som mot många odds så kan man lita på dom står stadigt! Älskar dessa människor som jag vet gör det!<3 nä fortsätt sova lite nu va ju som sagt ba upp å drack lite mjölk ;) natti!/E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0