Jag lever gärna för stjärnfall..

Åh vad ja längtar..tills det är dags man kan lägga sig på ett öppet fält och bara ligga å titta mot himlen och alla dess stjärnor! Det gör inget om det är -20,man är glad eller ledsen,ensam eller flera,det är mitt i natten och man skulle gått i säng för längesen... Det är alltid lika underbart den stunden!! En kväll för några år sen krånglade sig jag,tjejerna och killarna från kna, nån fler kanske också de var upp på halkiga höbalar en kall påsknatt i norrbyberg och festen var i full gång i huset, men vi lockades ut för stjärnornas skull.! De blev tillsist för kallt och vi begav oss inåt huset igen.
Varje gång jag ser ett stjärnfall blir jag som ett barn igen och önskar något innerligt och skulle aldrig säga vad än hur mycket tjat man skulle få! Jag bara älskar att titta på dom glimrade duttarna,drömma mig bort.. "Små stjärnor lyser också i mörkret" Idag på jobbet så blev de skridskoåkning med 1-3 an, ha inte åkt på flera år men som att cykla vare,va väl nästan mer krux å agera domare för dom som skulle spela hockey men de gick de med ;) Ikväll bleev de int mycke gjort, eller jo, va och åt Frasses med min hannapanna,även icabesök hann vi med. Imorgon blir de upp tidigt och sluta tidigt..de bli kalasbra de :) Men nu lite söööva på tde! Pyss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0