De va roligt:)

Hihi men det där va roligt minsann.. Ha ju bara gjort rökiga tokigheter med v8 bilar tidigare men inatt så fick ja prova på å piruetta på stor asfaltyta med en beemer...och det var ju lättare än vad jag trott! Och jättekul vare,vilken adrenalinkick!! De va en skön känsla de,å speciellt då de gick så bra också:D Blev bjuden på gomatn igår efter jobbet också,heta kotleetter;) så de va inte dumt! Bakade pizzabullar å kladdkakemuffins,tvättade igår också. Så jag hann med en hel del! Kvällen är otippad än, lutar åt å va med några av dom bästa, ja börja väl kvällen med min iskalla fin gumma,lät som L skulle hit från skellhell så man kanske hinn träff hon ett slag också..Ja som sagt en lite oplanerad kväll framfär men den bli nog fin ändå tro ja♥

.du slutar aldrig förvånas,den du trodde du kände visar sig vara precis som alla andra och går emot sina principer och ord som sagts förr,.Distansen känns som flera mil och har man egentligen något gemensamt överhuvudtaget? Det värsta är att det ger inte dig någon fördel,ne den poängen går till jag oavssett om jag vill eller inte, men det är bara ett tecken till vem som står kvar med rak rygg och kan sträcka på sig..
.Musikgodis. .soulja boy-grammy. .vinnie paz-end of the day. .3OH!3-starstrukk. .threedoorsdown-believer. .top cats-sad but true.
Ha en bra helg alla glada!!// pyss E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0