If plan A dosent work,Just remember there are 25 more letters in the alphabet.

Ååå jag älskar ord,citat,ordspråk,poesi,sångtexter...ja allt som jag finner en mening i och som man blir lite varmare i kroppen av att läsa!

och nu har jag hittat en sida som är fantastisk...♥ This is it!



www.hellobeliever.com

Annars så knallar å småspringer det, påsken har passerat och en sjukt grym lång rolig helg med den, sena nätter galet folk mycket skratt, många mil, Och av någon anledning är kylskåpet mitt överbelastat med öl?! Må hoppas dom pallrar sig därifrån då helgen kommer så ja ryms med lite mat åså..haha..
Såna här helger lever man länge på! Otippad men awesome,Gomatn på skärstorsdagen, träffat nå nytt folk man aldrig haft en tanke på prata med tidigare och alla nya roliga bekantskaper är ju trevligt så läng dom int ä åt de negativa :)





Ikväll äre hockey igen! Hejja hejja SAIK!



Man kan nästan se havet i hennes djupa blåa...Lillskruttan min♥


Over and out, take care Pyss/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0