om jag fick måla,skulle jag måla över flera skuggor för dom kan mörka mycket fint..

Snart helg...pepp pepp....:) Gå fint just nu, det är väl de jag hinn dela med mig av ikväll! Hästarna ska få mer höbalar..jitt bara hämta hem dom först..å snart mycket snart, ja redan i helgen ska ja rida! Än om jag inte får förrän om två veckor till, men ja ork int vänt, d kryp i varje muskel å sinne, och jag vet att jag har två vildingar en tam och en som ja hoppas är tam som måste fåut å röra på sig! Å vad jag älskar dom där djuren, saknar att ha missat flera timmar med dom sista tiden ;( Men jag vet att det vänder,dom förstår..hoppas jag. Ne nu blire mys :) Herrrå! Pyss/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0