Dina lakan är konfetti,nu ska himlen bli vit,Allt du brände ner,Låt det regna ner!

Just ja, ja måste ju få skryta på mig...Vem ha inte köpt en snusdosa sen förra veckan??? Jo jag:) Har endast smygsnusat 5 snusar sedan söndan före operation...de var som de blev nått av narkosen typ..inte ett dugg sugen är jag längre :D Fast man får ju lyxa ibland, och om man är chaffis så tyck jag också man kan få göra det...för jag hade inga planer på å sluta för det behöv ja int egentligen :P


Så här nu på morgon skönt å lyssna till,men blir lite en ont måste låt att spela nångång om dagen iaf..

Norlie&Kkv - Tröjan du hatar
"Dina lakan är konfetti,nu ska himlen bli vit,Allt du brände ner,Låt det regna ner!jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv jag kunde dö för dig, nu är du död för mig"

Är grymt skönt å ta de lugnt på morgon faktiskt ;) Undra om de bli dejt med Elin idag..de kan hända de bli så ja..Imorgon kommer sötaste L till schtaaan! Lovely, Åsså äre Burkacupen i bocksliden.. Bli nog en fin helg♥..Hoppas ja :)




Grymmaste Knuffarcupsbilen....!! :D Hahahha...Nämen våran bil iaf jag,M.H,T.N.. lite löööv så gick motorn som en klocka dessutom.. De bli nog bra...11 Feb då jeflear...ÅÅÅ man kom o dö av nerositet är ja orolig...:/ men de ä ba å kör..vi kan ju de där förmoda ja varför vi anmält oss...Är ju bara en stygg och rolig grej :) ses där ute i sladdsvängarna!! :)


Tagga låt!! Skrillex-First Of The Year.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2cXDgFwE13g


Nu börjar man ju på få upp skrivet på de här...det är som kul, jag älskar ju å skriva och det behöv ja få göra...skriva av mig..och sen är det ju kul o kolla statistiken...hur många som är inne och kollar :D helt sjukt..haha...det kan vara jättemånga en dag.. och jag som inte trodde det va så många som va blogg nyfikna..MEN skenet bedrar för de är fler som håller koll på bloggar och fastnar för vissa och känner man måste in och bara titta ifall nått nytt tips eller händelse blivit skriven om...man behöver inte ens känna individen speciellt för att tycka det är kul att se vad den skriver osv...sen är det,det abselut bästa ställe att få tips om olika grejjer, inredning, recept ja ALLT! Bloggar är nog något som inte kommer försvinna i första stund, dessvärre tar dom väl över våra liv och vi följer utvevckling och händelser via dom :p
Men på tal om den så ha ja funderier om å byta till ett annat place...bloggplace..alltså...såg en intressant bloggsida som såg som bättre ut...jaaa ja sku grubbel lite..återkommer i så fall ju! :D




↑→  Du seee...Ingen fara vännen med om de är småhuttrigt ;D

Ha en fantastiskt FREDAG fina folk , pyss // E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0