Jag vet vad ja gjorde nu..


Jomen alltså ja skull ju rensa till de...Å givetvis tänkte jag mig inte för då jag satt igång, så bilderna blev gone från varje inlägg, jag trodde dom skulle finnas kvar ändå..Å vredens elände..

Men nu gör ja då som så att ja kast in bilderna igen(de bilder ja tycks minnes va inlagda) så få ni väl gisse er till vars dom funnits..haha..Nå mer seriös över dom orka ja int va. Pyss!

SOMMAREN....
.Påsken töade bort båt iställetförskoter
.Vanlig ritad väg utanför 126an
.Nattliv TransAm
.Alexandras konfrimation
.Kalas23maj
.Bebsan vårkänslor
.Gäddygnet/ Stormen passerade
.FiskningFinFinDagarna i början av Semestern!






Julen 11..
.Efterrätt
.Mina chocolate cupcakes
.Renljus
.Arvidjulpyssel
.En del av Julmaten
.Smånissar





Snotricen.Skandicen.Phazern


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0