stjärnorna visar oftast rätt väg.

Nemen hej hallå! Ligg i sängen å skulle prova sova i tid...men de gå tungt, sä då passa ja på å blogga lite..kolla in andras bloggar vad som händer i deras liv..fb osv...Jo ja vet ja ä kass på uppdatera på fb..men de ä därfö ja lessna lite, å alla nyfikna själar som bara vänt på man ska skriv nått dom kan gotta sig i..:p hah..däremot älska jag å va kryptisk..skriva så bara jag å ev inblandade förstår vad man mena;) de dug ja till iaf:D Nä nog om detta , va på återbesök hos dr idag..var bra efter op,men ingen hästridning eller jobb på ca 1 mån :'( fuck! Ja känn mig ju bättre men vvisst kom den där smärtan nu å då..ta tydligen Mot 8 v å läka...jaja ba å se gla ut...men de gå bra :)
Mitt horoskop framåt..hih se ju inte dumt ut;) .från nyaste veckorevyn som ja läst hos brorsans lisa idag.
Haha så här blev de ikväll! Nu äre börje,så gåre då dom ska ha en jonsson ssk:p he gick ju int å klättra på väggarna, men de gick å klösa å riva ner;) nemen de bli nog bra. Slipa å spackla å upp me nya fina ljuuusa :) . Go natt alla nattugglor,nu lägg ja igen mina ett tag./ e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0