Take me to the top

Har varit väldigt off här....ja egentligen överallt men det har sina skäl..låg på operationsbordet i måndags och har väl egentligen aldrig hämtat mig än...men smärtan börjar tack o lov ge med sig..därför bli de inge mer än så idag heller för jag har varken fantasi eller ork det enda som snurrar i min skalle är - när ska man känna sig som vanligt igen,när törs man äta,när har jag glömt de här? släpp smärta släpp! Jag vill springa,spela fotboll på söndag, rida mina hästar,köra skoter, träna sladda740...menja vet att så kommer de inte bli...inte den här helgen iaf.....jag kommer tillbaka med nya friska tag!
Så sant så sant..."Ett morgon sms betyder inte "God Morgon", det betyder "Jag tänker på dig då jag vaknar." Tur som rackarn man ha sina underbart söta små glädjespridare som skickar fluff sms å kommer m godis å annat gott å nödvändigt och bara är,kräver inget utan bara finns där! *Tyck om ni å ni värm i lillhjärta!* Pyss! / e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0