Midsommarfunderingar

På fredag äre Midsommar...Känns helt overkligt, för det känns som man fortfarande går och väntar på sommar? Och nu midsommar vänder ju det hela igen...och dagarna har nått sin ljusaste punkt och vänder nu om dag för dag till det mörkare....Usch ändå...
Det var annars förr...då man hade sommarlov vid den här tiden.
Dagarna var lååånga,roliga,man badade,och gjorde allt möjligt...
Nu går man bara o slavar o drar fötterna på jobbet och längtar till semester..
men ändå inte..för den där fjuttiga semestertiden blir överstökad direkt POFF så ska man tillbaka o jobba igen..NÄ lika bra o int ha nån semester alls känns de som.

Men jao..ä ju ändå soft å få sova ut på morgon iaf ;) så lite längta ja väl måst ja väl erkänna♥

Men Midsommar är fortfarande ett stort frågetecken vad göra...helst skulle jag vilja fly,fly fly fly upp till stugan i Ammarnäs och bara va och andas fjälluft som kanske gör en hel och stänga av från omvärlden..men ja vet att det klarar jag inte heller av..För då jag är där så kan jag bara fundera över hur det sett ut om erik hade funnits kvar...Nä Fy fan så kass man är ändå Blä på mig. Återstår att se vad som händer!

Sånt här väder vill ja ha!! Så de gå å sola å bada som en normal,Men ja tror findagarna kommer hit också..♥

Pyss / E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0