Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv..

Sol ute!!  Och jag har fått lagat mina favoritbrillor...om man bortser från Pilots'en...för dom är fortfarande mina topp 1 :)

Men dessa 2 par är också några som jag gillar skarpt!! :) Skare va så skare!


Seees Ha en toppen dag alla glada Nu bäre av å jobba några timmar innan den randiga tapetseringen fortsätter ;) scnyggt blire...hihi här får ni se ett litet smakprov på hur min hall kommer se ut..eller är på väg att se ut...!


-Musicgötta för dagen-
.Syster sol-Kärleksrevolt.
.B.o.B-So Good.
.Skrillex-First Of The Year.
.Cascada-Pyromania.

Pyss/ E


Kommentarer
Elin

Jag älskar också pilotisar, helt klart dom bästa. Snygg tapet! Vill se resultatet sen! =) Ha det! / Elin

2012-03-07 @ 17:52:42
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0