Ett leende sker på en sekund,men du minns det en hel livstid!

Och vad gör denna fröken vaken nu ? Kunde inte somna om direkt..men kanske snart en stund om ja ha tur:) Veckans abselut bästa dag idag!
*Hoppas ja hinn städa ur bilen lite också..
*Marknad med jobbet och luncha
*Tvätta de ja inte hann igår
*Solen skiner då iaf idag :) men de blås lite...som vanligt då de är marknad..känns de som..?
*Ska köp brända mandlar..gött
*Ska äta middag med en tokfia efter jobbet ;)
*Sen hoppas jag på att en annan tokfia kom till stan från skell ;)
*Sedan så lär de bli kul å se utvecklingen på en rullande sak, tjuvkike igår å den blev ju rätt fin den där:)

Idag far vi ju på marknan me jobbe å köp oss nå karragötta och äta på fra åså där så dan kommer gå fort;)! Nä nu ska ja provblunda en stund till så ja ä piggelin i natt å imorrn :) Hare bäst!
Tummen upp för Livet och lite till! :)


".Allt för dig." Hehe styggt men jo jag känn ja smått tyckte om de ordet,


♥U make my day shine!♥



En tväruppdatering :)

*Vakna med dubbla täcken så de va iiiinte kallt vill ja lova,men pigg o utvilad så tog jag mig i kragen å pallra mig iväg.. 


*Hämtat mina saker från Blåtjärn..I Tjursinne vill ja lova! H-vete så arg och trött och less ja va innan slute innan ja fått allt skit till bilen som ja hadd efter vägen...Tyvärr! Me nu vare klart! Hejdå lilla stuga och du har skött dig fint den tid vi delat,kanske kör förbi dig någongång i framtiden..♥

De va väl de ja, Trevlig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0