Nu var veckan slut!:)


At tuesday i have so lucky when i was at work, we go to town and then i meet a boy, this boy has a heart of gold and i'm never gonna let him go beacuse its my bigsisters boy, one of them :)

 
.Mosters lillgoding!
(som ja fortfarande kan mangla ihop då han bli för busig;)!.

"Solstrålar är alltid gott att finna, speciellt om dom är söt som socker också!"





Sitter
å fikar rostade mackor och en festis..mumma..var så trött imorse typ för en timma sen men tänkte ja inte ska sova bort min lediga dag så ja ryckte upp mig o klev upp å gick inni duschen å stog där tills ja vakna helt ..haha..gick väl sådär men sen fick jag ett samtal och då kan ja ju lova jag vakna på riktigt, Ett sånt där glädjespridar samtal ååå ja kan bara inte göra annat än gillare och bli på finfint humör:)
Så dagen känns helt toppen nu och ja hoppas den får fortsätta så! Men de tro ja..inte mycket som kan förstöra en sån bra start på dagen och jag vet det blir en fiiiiin eftermiddag också:)♥♥
Nu ska ja fixa i hallen men först ska jag nog dra mig ut en sväng o ta en kopp hos L så ja få tjyvläs dagens tidning:p Lite Pro-varning...de ä sant..men ja ä beroende litegrann av tidningen, är nått som fattas om ja missat den en dag:/

Hade förresten RUS samtal med chefen igår i 3h...och det gick hur bra som helst, jättenöjd med mig bla bla bla, utbilda dig vidare för du har rätta virket och tänket gällande detta jobb..hahah.. men yes okey de ä ju som skönt å höra att man är duktig då man kämpar för att vara bäst och jobba hårt och försöka lägga ner sin själ i vissa situationer för det är något som jag tycker är intressant och jag älskar se utveckling och resultat hos barn och hur man ska hitta rätt metod att stötta och ge dom rätt gnista för att vilja lära m.m... men ja vetti rackarn ändå om ja vill....vet inte vad jag vill än riktigt...joo ett jobb med välbetald lön!
Sen En till goooood news igår..hihi...fast den är så bra så ja ids int säg nått än,i sinom tid så ska ja skriva vad den handlar om, men den har nått med förändring att göra och kanske slår i i slutet av våren/början av sommaren...vi få väl la siiiiii :)

Ha En fantastiskt Fredag , De ska då jag se till å ha för de blir ju vad man göre till!!!


Dagens music-feelgood:
.Adele-Rolling in the deep.
.Rihanna-Whats my name.
.SysterSol-Gillar din Vibe.
.Laleh-Ängeln i rummet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0