För nu ska 34an bort..

'



Nog har den lilla ettan också satt sina spår...men utan förändring går man ju inte vidare i livet..
Och mitt mål var ju att dona till där för att sedan gå vidare..så med nya tapeter,uppfräschning av kök,walk-in-closet å lite annat smått o gott så blev den ju som jag ville ha den..:) Men nu är jag ju redo för nya utmaningar,blir ett litet hus nu att packa in sig i ;)

Så nu lämna jag över till Frida och hoppas den lilla ettan är lika trevlig mot henne som den varit mot jag:)
Kort tid jag bott där men mycket har den gett under den lilla tiden,Mycket skratt och många funderingar över allt...men mest av allt det positiva ändå..♥

Tur det ryms många minnen i hjärtat ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0