Maj maj måne..jag kan lura dig till skåne!



Äntligen....snön försvinner även här :)


"Lessen i hjärtat man blir,blir fast man inte vill,fast man inte vill visa det,vill inte det ska vara så men man blir det ändå på den som man trodde man kände,trodde man ändå stog närmare än vad man inte gör..Det sårar mig hårt att du som funnits vid min sida i flera år,vet allt om mig,delat roliga och svåra stunder inte står lika stadigt som jag hoppats på..
Många fel gör jag,mycket brister har jag,säger ofta fel saker då jag blir trängd i dåliga situationer..
men jag menar aldrig illa för har alltid ställt upp i vått och torrt för dig, burit för två,försökt vara glad och positiv för båda, vill alltid väl och aldrig skada dig
och det borde du om någon veta och det är nu det ska räknas
men ingenting av det känns igen från andra sidan...
Tillslut är hjärtat tomt som ett rum, ett mörkt rum utan fönster att se ut från eller se in i,
det blev precis som det inte skulle allting försvinner allt vi delat göms under mattan som dammtussar allt vi delat sprids som stoft i luften och andas är ett ord som inte finns
och snart känner jag dig inte mer, inte den som jag trodde känna iaf, det värsta av allt är att du kommer inte heller få tro att du känner mig heller, jag sluter mitt skal och stänger igen murarna, för bron är redan bränd...."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0