Vilsen i en isdroppe

Kallt kallt..tempen visade på -24 nu då ja var ner och kollade..brr tog inte lång stund förrän ja valde å tassade upp å kröp ne under varm täcket istället för kliva upp å fika å fara å träna lite..fast egentligen måst ja kolla till rösten för den och resten av mitt jag tog visst och lämnade jag i helgen! Kvar finns ett skört skal, se men inte röra typ, lite organ som knackar på, ett relativt rött varmt hjärta men nu tro ja då halva ä kallt å grått å suddigt en förrvirrad själ som inte vet vilken väg som är den rätta, hur ska man kunna hålla balansen om man hela tiden är på den yttersta eggen och fumlar? Ord virvlar runt tomma,meningsfulla,djupa,oförstådda,oförklarade,ovärda och värda..tomhet

Just nu söker ja i ett mörker där det inte finns nån ljusknapp, det känns förjävligt
Rösten lär jag ju hitta för den kommer alltid tillbaka..men tar längre tid att fylla upp mig själv igen i denna kalla stad utan förstånd och värme.. Hur ska detta gå?

" Nog visste jag att livet är som en dans, men en dans med väldigt svåra steg.."

Nog tankeöverfört, vila lite till och sen kliva upp å koka te och hoppas dagen blir bra ändå.

Puss o sorry för min negativa anda men ibland äre int bättre då få man bara hoppas nån ljusglimt kommer och lyfter upp en igen!

/ u lost me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0